zondag 23 maart 2008

Nederland Bekent Kleur in Beeld IV


Deze is mijn favoriet! Net op het moment dat ik de knop indruk, kijkt het meisje zijwaarts. En verdwijnt haar gezicht deels achter iemand anders hoofddeksel. Maar hoe intens is desondanks haar blik, én ontwapenend. Inderdaad 'sorry'; wat een aanwinst voor Nederland. Ik snap trouwens dat gezeur over die hoofddoekjes niet. Ik vind ze maar sexy! Volle schoonheid schijnt door alles heen. Nou ja; bijna alles. D'r zijn grenzen. Maar meisjes met hoofddoeken; ik kan er niet genoeg van krijgen. Spannend en modieus. Hé, mag ik wel zo'n mening erop na houden?!...









Zij deed eindeloos goede zaken...









Hij zou ook wel willen...











Eh, handjes thuis!...




Ingehuurde Duitse agenten regelden het verkeer...





Van de jeugd moeten we het hebben. Dit belooft een goede toekomst...



Ga naar: 'Nederland bekent kleur in Beeld V'









Google